Tuesday, January 26, 2010

~nanges itu macho~

salam and hye.

hari ini bumi kuala terengganu pagi2 dah hujan. haesh. ni mesti sebab i basuh seluar jeans sendiri semalam. hujan rahmat turun sebab i tak pernah2 cuci seluar jeans sendiri. usually i akan hantar dobi or takpun balik cuti sem baru basuh. guna mesin kat umah. senang. hehe. bunyi macam pemalas yang sangat. memang pun. bahahaha.

tadi masa rushing nak berebut kenderaan awam color kuneng. i sempat ternampak newspaper gantung kat kedai scallop. tapi tak beli pun. hehe. ada gambar fahrin nanges. and kat tepi tu ada gambar linda onn senyum2. apa kes?.



i hot ni. hot. apa pasal buat encik macho ni nanges. nanti jenuh i nak pujuk dia. hehe. lepas baca blog tedi tadi. nak sangat tau sebab apa. sudah sudah la linda onn. kalau yang indah tu kita simpan. yang buruk pun simpan juga lah ya. =)

oh i dah jadi macam skycrewz. tak pun beautifulnara. hehe. tapi macho gak kan u nanges fahrin. kira nanges dalam kemachoan gitu. hehe. i sukeeeeeeee...




blog i kalau takde pic camwhore i makna nya bukan blog i lah tu. okay lah. buat orang2 macho kat luar sana. menangeslah. anda akan jadi lebih macho..teehehehe.

xoxo




6 comments:

NICK IRFAN said...

nangis tu macho ke kak? sy xpnh nangis pun jd x macho la?? hehhe ape2 sy ade gak baca cte fahrin ni.. kesian dia jd mangsa keadaan.. adoi.. dia ni kapel x pnh kekal? asyik ptus jer.. ape2 pun sy doakan fahrin berjodoh dgn akak amin.. hehehheehheehehehehehehhehhehe

NARDtheNERD said...

nanges tu macho+seksi la adek..hehehe..try la nanges dpn awek..konfem dia ajak kawen trus...eh~..doa jodoh fahrin akak pulak...hehhe..i likeeeeee..=)

F U N F A B U L O S I T Y said...

nages bagos-seolah psykologi treatment-lepaskan semuaa tu melalui tangisan-bukan melalui keganasan- ;D

NARDtheNERD said...

funfabulosity~..

eh. ade eyk org lepaskan kesedihan melalui keganasan?..hehehe..i tak penah jumpa lagi la..hehe~

Hasyiya karimah adli said...

hahahaha.mcm buruk je nangis. hilang macho.hehe :P

NARDtheNERD said...

eh. itulah yang buat macho tu. lain dari yang lain. nanges itu seksi. =)