Wednesday, May 5, 2010

~ panjang ke pendek? ~

salam and hye.

kalau i rambut pendek ok tak?. kalau rambut pendek jadi macam ni. =))



nak gunting ke tak. gunting ke tak. gunting je la kan. bukan tak boleh panjang lagi kan. dah lupa bila last rambut pendek. time matriks kot. lame tu. 3 tahun sudah. teehehe.

lately, i banyak baca blog orang tapi i tak komen pun. i still tak berani nak ulas pasal isu isu semasa yang selalu masuk berita tu. takut salah fakta. takut outdated juga. tapi, i lebih suka gosip dari isu semasa sebenarnya. gossip pun isu semasa juga kan?. cuma tak menguntungkan sapa sapa pun. politik?. mungkin tidak sekali kali ada dalam blog i. =)

masih banyak masa. masih ada ruang tingkatkan kualiti entry sendiri. mungkin perlu lebih ghairah lagi untuk entry seterusnya. =))

xoxo

22 comments:

NICK IRFAN said...

bg sy akak buat rambut pendek ke panjang ke? still cantik... hehehehhee

zOuL_iMMe said...

hehe..nad,kalo guna google chrome an,xleyh bace ah font post nie...

M a W a D D a H said...

rambut pendek senang nak jaga...rambut panjang susah skit nak jaga..bagi saya la...

tapi skrg ni tgh berusaha nak simpan rambut pnjg...dh lama xsimpan..last pnjg masa darjah 6...tapi macam serabai jerk ni..huhu

NARDtheNERD said...

adik nick~

kembang sebentar i..teeheee..

zoul_imme

a'ah la zoul..tenkiu tenkiu..nnt i tuka..=))

NARDtheNERD said...

adah~..

tul tu..shampoo pun guna sikit je kan..jimat2..teehee..

farysa said...

potong la
i pn bru potong
hehe

NARDtheNERD said...

hee~..
okay dear~...thanks taw..=)

YoN said...

nard. try rmbt pndek plak.
nti pnjg blik. tunjuk ek t.
hehe. pnjg ke pendek mnten ja kmu,ttap comel ! (:

NARDtheNERD said...

okay yon. tenkiu dear~..=)

nurul nasriati said...

potong2..aku pun nak potong..nak bt stail adora plak..hehe

NARDtheNERD said...

adora?..siapakah?..=))

rizputra7 said...

oh..potong jer..pendek pon cantik gak

sI tEDI said...

rambutku sederhana jek.

hik hik hik

NARDtheNERD said...

riz~

okay. thanks encik riz~..=)

tedi~

ooo..tak pjg tak pendek ye..=)

mish.qist™ said...

alamak nard..
conflict dalaman cmni ah y susah nih..
btw, i prefer u rmbut pnjang lahh..nice what? cume kalo bosan, leh tukar style. tapi, kalau nak potong pendek tu, baekk jangan..

huk..i selalu pikir nak rmbut pendek.tp, bile dah potong, terus rse regret..hikk..

btw, i prefer u with long hair lah..nice.hik ;)

NARDtheNERD said...

ouh ouh...
tul jugak kan..
kena pikir masak masak ni..
hee..=))

SheY PuLL said...

ok da 2 rambut 2...lawo dah..
cumel2..:)

NARDtheNERD said...

hee~..betul ke epull?..teehehehe

NICK IRFAN said...

eh! skrg akak dh potong rmbut ke blum???

NARDtheNERD said...

belum lagi la dik..tgh pikir lagi...=))

sekamar rindu said...

salam...

terpulang pada kehendak hati..nak pendek atau panjag..

NARDtheNERD said...

betul tu..akan difikirkan lagi..=)