Monday, March 8, 2010

~ tagged from adek NICK IRFAN~


salam and hye

Ni adalah tag dari adek NICK IRFAN. i buat ni sebab nak
bodekk u adek. semoga adek akan sayang i lebih daripada sayang orang laen. teehehehe.

Bold the statements that ARE true to you. Italicize the statements that you WISH were true. Leave the fibs alone. Then, tag 5 people to do the same test.


* 170 cm tall

* I don’t know what I want at the moment. (im still thinking. ~~)
* I’m not happy.

* I hate my friends.

* I hate my life.

* I hate my grades.
(saya mahu dekan. bukan mahu prof. hamdan. tapi mahu anugerah dekan)
* I can drive.

* I’m bored of driving.

* I have a white handbag.
(love white demm much)
* I love dancing.
* I go clubbing every week.

* Shopping is bullshit.

* I have a tattoo of a star.

* I got my navel pierced.

* I have friends that take drugs.
* 90% of my friends smoke.

* I still hang out with my ex, even though our break up was
rather nasty. (we are friend no matter what kan lalink?)
* I’m studying Fashion.
* I have a business running.

* I hate cartoons

* I hate someone.
(ini perlu. supaya ada bahan rasa diri lebih baek)
* I have 10 Lollipops handbags.
* I buy CLEO every month.(every month yang ade barang free. atau pantiliner free)

* My parents don’t know about my blog.

* I have an iPod.

* I don’t have faith in the current “one”.
* My school mates know about my blog. (oh. glamour kot blog i ni.)

* I wanted to be a fashion designer. (i really adore bernard chandran's design. nak tempah baju kawen kat u bolehh?)
* I love rock emo bands.

* I hate it when people cancel last minute meet ups. (especially if the person is khairul faezi)
* I’m a rebel.
(its a must)
* I don’t believe in love.

* High school's filled with drama.
(i la drama queen tu..)
* My parents have faith in me.
(i budak baekk)
* I’ve bought shoes this month.
(tu pic kat bawah tu)
* A blogger bitched about me before.
* I hate sports.

* I heart Italian food. (i kan nak kawen ngan orang itali)

* I hate meeting new people.
* I hate nail polish.
* The mother bear gives me hugs.

* People should start appreciating me. (yelaaa..sebab i comell)
* High school was the worst time of my life.

* I have red hair.

* One Utama is my second home.

* I’m a guy.
* I’m scared of my Biology result exam which I’m going to face someday tomorrow.
* I hate vacations.

* We’ll last

* I believe in long distance relationships. (believe..kottt)

* I’m going to get high and smoke weed one day soon.
* I’ve robbed an old lady.

* I’m starting to like applying make-up. (mungkin patut beli MAC)

* I was a tomboy.

* At times I think I still am a tomboy.
* I love bitching about people behind their backs (especially musuh2 ketat~..haha)
* I still have a best friend.
* I have a cat.

* I hate surprise parties.
* I hate planning parties.

* I’m hot. ..( im hotter than megan fox..trust me..bahahaha)

* I’m a sinner.

* I’ve got a DS light.

* I have a Wii.

* I cant live without music. (music is my soul =))
* Video games are a waste of time.

* I miss the father bear.
* I love being in love.
(indahh indahhh)
* I know how to cook.

* I have 100% freedom.

* Boys are assholes.
* I hate Math.
* I’m happy with what I have
(yupp..alhamdulillah)
* I love horror films.
* I slept in my parents’ room for 3 days after watching Scream when I was a kid.

* My old friends keep in touch with me. (yang rapat2 je..)
* I don’t read newspapers.

* The news is such a waste of time.
* Blogging is a waste of time.
* I hate animals.

* I can’t live without make-up. (betul..eyeliner terutamanya)

* I curse like a pirate.

* I’m happy with my 11 year old car.
* I hate people that are smart. (a'ah...menci mereka)

* I love Orange juice.

* I can’t drink for nuts.
* I believe that everyone in their teens have lost their virginity.

* I’ve got a new phone.
* I’m going to get a new pair of shoes by the end of this month.
* I love swimming.
* I haven’t worked out since March.
* I think I’m fat (absolutely~)

* I love my friends and family (ssooooo demm much)

tag 5 orang. sapa ye?. randomly pick okey?.

STUCK
CIKLINDA
TOON NURUL HIDAYAH
SI PARAPARA
AKAK BIRU

dear dear sekalian. i tag je. nak buat ke tak nak. suka hati u all okeyy. takde paksaan. love u all okehh?..hehe..




Tadi masa i tengah terkedek kedek nak kejar van kuneng. i nampak sorang mamat ni baru bukak helmet. hensem oh. pastu rambut dia ikat cam ala2 samurai tu. eh. suka nyaaaaaaaa.

http://emo.huhiho.com

hehe. mesti junior tu. ehemm. adek..jom detink ngan akak jom?..bahahaha.



xoxo



15 comments:

Unknown said...

oh syg....sy bru jerk buat bebrape hari yg lalu....
hehehehe

para said...

hahaha hari mengetag ke ni....okeh2

Hanis MY said...

haha klakar la nard, esp ayat yg drama queen tu..

nurul nasriati said...

baru aku prasan,rupanya rmai jnior yg ensem2..syg plak nak tggl umt..hahaha

NARDtheNERD said...

linda~..

tak ape syg..buat kali kedua..hehe..tak tak..gurau je..

para para~

a'ah tag dengan penuh kasih syg ni..hehe..

puan hanis~

sy lawak je tu puan hanis..hehehe

nas~

a'ah syg..syg nak tinggal huhu juga~..hahaha~

para said...

tag pnuh kasih syg..wow mcm mana tuh? hehe sya dh cuba jawab tag tu setakat boleh..hehe sya kurang skit BI ni...heehe

NARDtheNERD said...

thanks para sebab sudi jawab..hehe..sy pun tak pandai BI juge..hehe~..

NARDtheNERD said...

thanks para sebab sudi jawab..hehe..sy pun tak pandai BI juge..hehe~..

Unknown said...

huh! akak ske laki ikat rambut ker? mmg org laki ikat rambut mmg nmpk mcm korea... sy klu buat mcm tu sah mcm korea! hahaha xde la rambut sy macam aqasha jer lps tu ade jambang sikit? hodoh kan? tp nk buat mcm mne style sy... hehe ha! thnkz jwb tag sy kak!!!! syg akak byk2!! er... er.... ade tag lagi nk jawab silakan... ehhehehehehe

NARDtheNERD said...

eh eh?..adek mcm aqasya ke?..waaaa..ensemm nye..nak sign?..hehe..er..ade tag lagi ke?..hehe~

CITY® said...

btw,

tq nama akak menjadi pujaan hatimu

hahhahah

CITY® said...

huwaaaaaaaaaaaa..

menci
menci
nak kena jawab ke
cam exam gak ni taw
haaaaaaaaaaaa..

tak janji ya sayang
heeeeeeee
ikut mood n masa
lallalal

xoxo

NARDtheNERD said...

akak~..takpe takpe..tak jawab pun takpe..i tak kesah pun..heheee~

DeGorgeous FashionHouse said...

hahahhaha. sempat pulak samurai2 ni. tp mmg junior hensem2 pom :) *muka gedik saya terserlah*

NARDtheNERD said...

hahaha~..tau tak pe...*muka gedik jugak~..*,,hehehe