Tuesday, March 16, 2010

~cita warisan~

salam and hye.

minggu ni banyak betul entry blogger blogger lain pasal buffered nuffnang. i pun blur blur buffered tu apa. tapi i rasa. minggu ni nuffnang memang murah hati bagi buffered kat semua orang kot. i yang visitor blog nak cecah 100 pun susah dia bagi jugak. haha.


ini buffered kan?. *picit untuk jadi besar*

http://emo.huhiho.com

heh. satu je buffered pun kecoh kan. haha. banyak lagi kena belajar ni. nak kumpul duit nuffnang beli DSLR lah. hemohemohemo. =)



rasa macam dah penah upload pic ni dulu. tapi takpa nak upload lagi. sebab pic ni nampak macam tengah melancong kat jerman je. jom lah datang umt kalau nak rasa macam melancong kat jerman. muahahaha.

xoxo




10 comments:

.cikfasya.(◕‿◕✿) said...

.tiap2 ari i rase duk kt jerman..
.heaven dgn cuaca yg 'bersalji' cmni..~

NARDtheNERD said...

betul tu dear..xpe xpe..dah xlame nak duk jerman ni..hehe~

blueCITY® said...

salam nad,

alllllllllaaaaaaaaa
lama lak tak singgah sini
sihat ke tuh

huwaaaaaaaa
yeyyyyy
dapat buffered, tahniah
nanti banjer ahkak jalan2 makan2

heeeeeeeee

cumel je nad kan
grrrrrrrrr


jaga diri
xoxo

NARDtheNERD said...

hehee~..sehat je kak..oh . belanje eyk?..boleh2..no prob. hehee...
alaaa..kitaa kan sama2 comell kak..heee~..=))

classy babydoll said...

jerman..
best2..

NARDtheNERD said...

classy babydoll dah penahh gi jerman ek?..heheee..syok nye...=))

sI tEDI said...

wah! dah dpt 1

NARDtheNERD said...

a'ah...satu pun i bangga tedi...hehehehe~

NICK IRFAN said...

buffered tu ape benda? sy langsung x thu nuff ni... pakai join jer.... ehehe

NARDtheNERD said...

hhahaha~..akak pun kurang pasti dik..tapi semua orang suka bila dapat buffered ni..hehe~