Sunday, March 14, 2010

~kisah lucu untuk masa depan~

salam and hye.

i bukan perempuan mulia yang baik hati budi and mampu senangkan hati kawan kawan i. i tak akan pura pura jadi mulia hanya untuk jaga hati siapa siapa. i adalah i. even kadang kadang i kena drama jugak. biasalah dunia kan.

tapi selalunya kan. i akan cuba jaga hati kawan kawan i sebaik mungkin. tapi kadang kadang buat i angin jugak bila ada kawan kawan jenis cemburu ni. kata geng. tapi belakang i kutuk kaw kaw. nasib baik i ada informer. buat i menyampah tengok muka jerawat kau tu sekarang. oh. cerita lama tak payah bagi sensasi lagi.

tapi hari ni i tak mampu jaga hati eiji. hahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahhahahahhahahaha. okay panjang gila gelak.

i lampirkan surat ni khas untuk eiji. orang lain pun boleh baca bukan eiji je. tak sulit dan tak 18sx.

dear eiji yang comell,

aku sayang kau walau apa pun berlaku. kau tahu tadi kau buat aku gembira sangat. okeh okeh bukan gembira. cuma aku terhibur je. bukan senang aku nak tengok kau posing maut macam tu. sexy oh. ala ala rihanna meniarap dalam videoclip umbrella ke ape ntah. aku tak sangka kau boleh buat aksi macam tu depan kedai MZA. aku peminat kau mulai saat ini. masa aku nampak kau buat aksi tu. puas aku pikir aku patut buat apa?. tapi aku gelak kuat2 je eiji. fiza pun gelak kuat2 bukan aku sorang je. sebab kau sebijik macam rihanna. apasal tak infomm kat kitorang dulu kau nak buat aksi gini?. kalau tak boleh berjemaah. eiji, kau tak marah kan aku gelak kat kau sebab kau jatuh sampai seluar jeans kau koyak?. tak marah kan?. ok. sayang kau.

http://emo.huhiho.com
lebih teruk dari ayam ni



ni gambar before aksi meniarap rihanna berlaku. hehe. habis comell la tu eiji?. hehe.



gambar solo i syok sendiri kena letak gak. haha. actually post ni semalam punya. tapi internet kat jembal ni buat hal. terpaksa la delayed sampai petang ni. hehe.

xoxo



7 comments:

.cikfasya.(◕‿◕✿) said...

dats why..
tp nice la u da try pkai camni..hehe~

NARDtheNERD said...

haha~..i nak belii byk2 lah...mcm2 colour..teehehe~

NARDtheNERD said...

haha~..i nak belii byk2 lah...mcm2 colour..teehehe~

nurul nasriati said...

apa cer weh?? asal aku xtau??

NARDtheNERD said...

hahaha~..sesuatu yg kelakar terjadi....=))

~yna_kawaii~ said...

life is a drama~:)

NARDtheNERD said...

Betul tu dear..xde drama xbest la kan..:-)