Tuesday, April 6, 2010

~tua 10 tahun~

salam and hye.

macam lama gila tak letak gambar gambar i disini kan?. rindu tak? rindu tak?. asyik letak muka lelaki kacak je kan kat sini. teeheeee. kali ni nak letak gambar gedik gedik i. kalau tak suka pejam mata rapat rapat. hehe. =)









fuh. fuh. fuh. puas hati gila dapat upload gambar sendiri. orang macam i memang kena beli DSLR kan. pastu i kena ada balak yang suka maen DSLR juga kan?. so that. i boleh tangkap gambar dia. dia boleh tangkap gambar i. fair kan?. give and take la tu kan. hehe.

semalam i tengok satu cerekarama kat youtube tajuk dalil cinta. fahrin and sharifah amani yang berlakon. best jugak la. fahrin tu besar gila. and amani tu kecikk je. comell sangat. hehe.

well, cerita tu buat i fikir if la i kawen dengan orang yang tua dari i. lets say 10 tahun. agak jauh jugak jurang umur kan. i 22 dia 32. nak adept tu bukan senang. i masih di alam remaja. masih makan lollipop sana sini. dia dah stabil dah matang dalam segala segi. lepastu bila i gurau gurau tehegeh hegeh mesti dia tak gelak sambil dalam hati cakap i buat lawak bodoh pulak.

ish ish ish. tapi mungkin perbezaan tu yang dicari selama ini. supaya masing masing dapat completekan satu sama lain. seperti yang i cakap dulu. kekurangan dia adalah kelebihan saya. kekurangan saya adalah kelebihan dia. jadi. tak salah kawen dengan orang yang tua 10 tahun dari kita. itu adalah normal. =)


xoxo

10 comments:

sI tEDI said...

i pejam mata rapat2.. lepas tu i bukak sebelah mate.. ekkekeke

Mariella said...

Babe,

I pernah couple dgn org 14thn lagi tua dr I. takde beze sgt pun. sbb boys lambat mature. hehe.

I dgn my hubby beza almost 10 years, and seriously...its not that much different. infact, people seem to think we're the same age...T_T (fyi, i baru 24 je~!)

NARDtheNERD said...

tedi~...

kikikiki...alaa..bukak la dua2 belah mata..=)

mariella~..

alah yeke dear~..means i should increase the age gap lah kot. cari yang lebih tua. nnt i nampak lebih muda. hehe. =)

adnil linda said...

itulah encikBoyfie I...
hehehhe....tua 9 thun dr I...
sgt2 la tolerate...matang....penyabar...
cume yg buat skit ati bile dia cm x phm I nie nk gediks2 ngan dia...
hahahhaha....

NARDtheNERD said...

haha~...dah 31 boyfie u eyk...huhu..i do realized that if they are more matured than us...it will less problem kot..hehe~

~yna_kawaii~ said...

ustazah ajar,kita pompuan kna cri laki 5-10 taun lebih tua...
coz...
pompuan cpat matang kan dr lelaki..
and kalu seumo tuu..nant kalu umo dah lanjut ckit,pompuan yg akan nmpak lebih tua..
so,kalu ehem2 tua 10 taun tu ok laaa...:)
(lagu sapa ni?)

adnil linda said...

uhh...salah plak...
ngeee...when u mention encikBoyfie I da 31, bru realize...
ekceli dia bru 29 thun nie...
wakakakaka...
yg beza 9thun tuh my parents...
lalalala~

NARDtheNERD said...

tu la kan..kena cari yg lebih tua la ni..ehehehe. lagu rama band..saat saat terindah~

NICK IRFAN said...

huh! akak nk cri bf tua 10thn ker??? hmm.. bg sy ok sbb slalu mmg laki kena tua sikit dr pasangan dia normal je... ape2pun hrp2 akak akan temu jodoh.. hehehe

NARDtheNERD said...

linda~..

apalahhh..matematik tak lulus ke?..bahahaha~

adik nick~

akak dah bertemu jodoh yg sama umo..muahaha~