Saturday, December 26, 2009

~tunggu tahun depan~

hye and salam

burrppp..oh tiba tiba je sudah sedawa..hehe..thanks dekat fiza bawak balik nasi kerabu homemade...weee..sedapp ooo...selalu i makan nasi kerabu beli je..selalu kalau kat terengganu..jual 1 bungkus 1.50..kalau kat kL..boleh sampai 3 ringgit..sebab tu orang kL kaya..hehe..

harini pegi lab..dengan gigih dan pulun nak buat SPE..tapi apakan daya..otak i tak mampu nak ingat yang sampel i ade kat lab bawah yang kunci sebab weekend..oh dugaan..tak pa lah..excerxise jalan2 kan baek untuk kesehatan..hehe


~gedik2 dengan payung~

tiba tiba rasa macam mahu pegi melancong luar negara..tak kesah lah..indon ke..korea ke..paris or even singapore..huhu..tggu abah dapat duit next year lah..pastu..i want toyota rush and dslr cam tau abah?...pelisshhhhhh..hehe

xoxo




5 comments:

emma:) said...

Nk jd mak naddy bole??nk jgk dslr.adehhh.hahahahha

comel doh shawl.sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa la shawl kat bawahhhhh:D

NARDtheNERD said...

aik~..jadi mak naddy?..aiyaiyai..hehe

thanks emma..naddy pun suke gak shawl tu...shanteqs...hehehe

afdhalluddin said...

melancong..
hahahaha..
x penah naek kapal terbang pown sebelom nie...
besh ke naek flight??
heee..
=)

NICK IRFAN said...

eh! kerabu sedap ker? sy x pnh mkn lak.. 1.50 murah gak ape kt KL smpai 3 hengget!!! mahal giler! eh! klu nk pegi melancong bg tau sy kak nk ikut gak! hahaha ha! sy mngkin x update blog tp still kunjung blog org smbil drop komen... sbb intenet x lama ni pakai pak mat tingkat atas pnye klu di buka intenet leh la tarik wireless dia sikit? hehehe

NARDtheNERD said...

afdhal~...

hehe..naek kapal terbang cam naek bas je pon...kalau naek air asia la..hehehe

nick~

oooo..bagitau pakmat adekk curi pak mat punya wiyerless...hehehe