Monday, December 21, 2009

~dekattapijauh jauhtapidekat~

hye and salam..

hoho..harini kelas sejam pagi je...kelas forensic je..EOP batal..yess..maknenye..i bleh tido..balik2 je..memang gedebuk i tido..*amek ko 2 jam lebih i tido tengahari buta *..hehe..

korang tau tak betapa syok nye bila mamat yang korang minat *bukan korang tapi i je yang minat*..panggil nama korang..and says..

"i was hoping to see u at that game..but u didnt come.."

hahaha~..terkezzzzuuttt i..terbulat mata i yang sedia ade besar ni...hehehe..ish ish ish..iyeke dia nak i datang tengok dia main volleyball?..*teeeteetttttt~..terbagitahu pula sukan yang dia main...malas nak backspace..korang wat tak nampak je la..*..hehe

x pelah..i xbagi sokongan pun awak tetap johan..yeay!...memang macholah *memang hero umt*..dapat bayangkan muka kacak awak pukul bola sambil peluh percik2 *busuk!!!*...hehe..i likee....



~malas nak rotate~...

okay lah..nak pi cari food..lapar la pulak..tahniah ye awak hero UMT...kikikiki...

xoxo


8 comments:

nurain rodze said...

aiyoh ..

cntek tudung .

NARDtheNERD said...

time tacehhh~

hehe

★Dakjaat™ ☆ said...

sorry .. tak pakai tudung lagi cantik kot? :p

afdhalluddin said...

gugur jantung gak kalo mcm 2 jadi...
huahuahua...

emma:) said...

perhhhhhhhhhhhhhhh layan!suka suka.hahaha

nice shawl:)

NARDtheNERD said...

dakjaat~

emm..emm..emmm..hehehe

afdhall~..

hua hua hua...

emma~

tentiu tentiu..hehe

adnil linda said...

wah...sapekah hero UMT tuh???

NARDtheNERD said...

huuu.....

shhhhhh..

hehe