Thursday, December 24, 2009

~pulun~

hye and salam...

oh harini macam bahagia..sebab dah dapat barang online..bila i sebut barang u all jangan ingat dadah or ape..i budak baik yang becita-cita nak pegi clubbing suatu hari nanti..hehe.

sungguh puas hati..bila balik tengok shawl i beli tu cantik..kalau tak cantik pun akan kata cantik jugak lah sebab paham tak dah beli dengan duit ptptn...hehe..


~ni lah~

i memang suka shawl corak semak2...lagi semak lagi i suke..dalam kata laen...yang laen dari yang laen la..hehe..yang ni pun setelah bepulun2 baru dapat..i memang suka pulun..pulun tu dah macam kembar i..



~cardigan baru~

ni cardigan baru i..lately i memang suka pakai cardigan..sebab nye i pun tak tau kenapa..selesa lah kot..atau rasa cam kurus ja..hehee..

pernah tak korang rasa bila korang dah cakap kat orang tu..and korang pasti dah cakap dengan jelas-jelas..tiba-tiba dia dengan muka selamba kata..i tak ingatlah ape yang u kata tu..haesh..kalau bukan i hormat u...dah lama i jerit-jerit sambil tarik2 tudung u..okay..pulun kan?..hehe..


xoxo

4 comments:

adnil linda said...

hahahhaha....
maw ikut g clubbing...
lalalallala~

NARDtheNERD said...

jom2...
syok wooo..

hehe..

NICK IRFAN said...

wah! comeynye akak dlm gmbr ni! trgoda lak? hahaha ape2 so beautiful! hehe untung bf akak... haha

NARDtheNERD said...

ohohoho~..

ape la adek ni...malu akak...teehehehe