Tuesday, September 28, 2010

~ satu sen pun tak naik ~

salam and hye.

tak peduli kalau ada orang gelak bila i cerita ni. tak kurang juga yang akan kata "ahahaha..padan muka". ahhh. kira apa. nak cerita jugak. nak cerita jugak. dasar degil memang macam ni. selalu buat benda ikut hati sendiri je. :)

kau tau tak berapa earning nuffnang i minggu ni?. cepat teka. cepat la teka. okay malas lah nak main teka teka ni. meluat. SATU SEN pun tak naik earning nuffnang i minggu ni. tiba tiba terus jadi rendah diri. sebab nuff tak suka i. oh. tragis sekali. :(


kalau post pasal nuffnang. tak printscreen tak sah la kan. :)

sebenarnya dah boleh cashout. saja degil tak mau cashout. saja je tunggu lima juta ringgit baru nak cashout. haha. tapi rasanya tak elok kot simpan earning banyak banyak ni. sebab nanti nuff akan kedekut tak mau bagi buffered. oh sedih. :(


my last metered earning.

kau lihat lah tarikh kat dalam kotak tu. 15 jun 2010. itu lah last metered earning i. haha. lepas tu nuff macam tak berapa sayang dekat i. terus depa biarkan blog i sepi tanpa buffered earning. i sedih hokayyyyyyyyyy. :(

bila degil tak mau cash out earning. jadi nuff pun degil la nak bagi buffered. ^_^. maka jangan simpan earning banyak banyak macam i ye sayang sayang. nanti nuff tak bagi buffered. i kan nak tunggu sampai lima juta ringgit baru nak cashout. :)

jadi apabila tension minggu ni earning tak naik SATU SEN pun. jadi i pun membuat aktiviti yang pastinya semua orang suka buat aktiviti ni. eh. mungkin ada orang tak suka. i benci orang yang tak suka buat aktiviti ini.


:)


:)

aktiviti makan siapalah tak suka kan? kan? kan?

okay lah. sebelum pergi buat aktiviti kegemaran. nuff dear. bagi la i buffered. pleeeaaassseeee. sayang sayang yang lain jangan eksyen ada buffered. haha. dasar perangai busuk kau naddy. dah lah degil kuat jeles pulak tu. :)


i tak cukup menggoda kah abang nuff??
:)

xoxo

34 comments:

Afiq said...

wahh wlaupun earning x naik, current earning byk tu..geram seyh nk tekan button cash out :P

NARDtheNERD said...

afiq~..

xde la banyak mana pun afiq..tunggu lima juta ringgit baru nak cashout. heheeh~

rutikeben said...

huyoooooooo kaya2 hohoh

kema said...

wah..byk dh duit nad...dh lepas nk buat rebonding u tuh..hii~

S..U..D..@..I..S said...

awat duk tayang banyak2 kat sini aku jeles nih

NARDtheNERD said...

rutikeben~..

mana ada..u lagiii kaya kan? kan?..hehe~

kema~..

a'ahhhhh..hehehe..

S..U..D..@..I..S~..

haha..kau tayang la jugak.. :)

zino said...

tak pandai nak iklan2 ni hehe

NARDtheNERD said...

zino~...

ada iklan pun tak kaya bang..hehe~

alinac lover said...

waa...makanan mantap weh! nyum2... :p

gdoupt_monster71 said...

xtau nak komen ape...tapi tgk makanan 2 xleh tahannnn...

atie said...

wah.. byknye.. akak nye earning minggu ni pun tak naik dik.. be jer ok..

NARDtheNERD said...

alinac lover~..

haha...mantap kann.. :)

gdoupt_monster71~...

abg jeman suka mkn ek?..hehe..

atie~..

alaaa...i BE pun takde...sobsss. :(

Zairie Husin said...

nak sikit.. hehe.. nanti naik la tu.. die x jumpla tangga lagi.. hehe

zairie recently posted:
I LOVE U MAMA

NARDtheNERD said...

zairie husin~..

ambik la..hehe...oh. kena bagi lift cepat sikit naik kot kan. hehe.

Nadd said...

dear. nuff i pon tak naik.
i dgr ramai gak tak naik.
mmg tak naik ke nuff mls update? =.="

huuu..
sedey la cmni. :'(

NICK IRFAN said...

259 kan? byk tu!!! hahaha sy pnye dlam 55 je... sob2... sbb x aktif sgt dulu aktif gak semenjak Bband buat hal malas nk blogworking

NARDtheNERD said...

nadd~..

i pun tak tau la dear..i igt i sorang je yang tak naik..hehe.

adik nick~..

shhhhhhhhhhhhhhhh. nampak pulak adik ni..hehe..:))

Wanzie said...

minum air sambil berlari...
air tumpah di atas serban...
kenapa wanzi menyepi diri...
sebab shoutmix dah kena ban...

NARDtheNERD said...

wanzie~..

eh. kena banned kat shoutmix naddy ke?..

Yua Zawa said...

naddy, nti kalo da ckup 5 juta, kita kongsi 2 erk? kekeke :P

NARDtheNERD said...

yua zawa~...

bleh je nak konsi dua...hehehehe~

Fello Ariza said...

wahh..byak tuh... leh share :P

NARDtheNERD said...

fello ariza~

mana ada byk...jom jom share..hahaha~

NICK IRFAN said...

alamak! trbgthu plak? ok2 sy senyap2 jer... hehehe

NARDtheNERD said...

adik nick~...

shhhhhhhhhhhhhhhh..hehe~

green said...

takziah. haha

NARDtheNERD said...

green.

tadi i check dah naik. tarik balik takziah tu. :)

NICK IRFAN said...

eh! kak muka akak sekali pndang mcm penyanyi farawahida klu x salah sy... hehehe

kun izzul said...

haiii...banyak duit..boleh belanje nie..hehhee..:P
http://blok-batu.blogspot.com/

kun izzul said...

haiii...banyak duit..boleh belanje nie..hehhee..:P
http://blok-batu.blogspot.com/

mahira oya said...

sgt menggoda nih..hehe

NARDtheNERD said...

adik nick~..

haha..gambar ni je kot mcm farawahida.. :)

kun izzul~..

boleh boleh boleh...xde hal..hahaha~

+dieabella+ said...

lorr..yeke camtuh?..oohhoo..br tau..lgpon aku memang xpenah perap duit nuff..gatal tangan nak cash out..hehe..

NARDtheNERD said...

mahira oya~..

ahaha. yeke?. :)

+dieabella+

aku rasa la..klu tak apasal dia tak bagi buffered kat aku. :)