Saturday, September 25, 2010

~ cantik bergaya ~

salam and hye.

gaya mutu keunggulan. sambil buat suara garau. hehe. korang percaya tak yang bila seseorang itu bergaya. sekali gus akan menjadikan sesorang itu kacak atau cun daripada biasa. i pun mula mula tak percaya. yelah. kalau dah tak hensem/lawa. bergaya bagai nak rak pun celah mana nak jadi hensem/lawa kan?.

cuba lihat gambar pertama ni.



lelaki diatas kelihatan selekeh. topi lelaki ni pakai macam topi abah i pakai nak pi memancing kat bendang time balik kampung. haha. dan i pasti kalau gadis gadis selisih bahu dengan lelaki seperti ini. gadis gadis buat macam tak pandang je. :)

cuba lihat gambar ke dua ni pula.



lelaki ini kelihatan segak bergaya dengan padanan baju kemeja ala ala romeo. haha. terus teruja dan siapa siapa yang pandang pun akan terus jatuh hati. dan pasti kalau ada gadis gadis selisih bahu dengan lelaki seperti ini. mesti tido malam gadis gadis tak lena asyik teringat je. haha.

haa. sekarang dah macam nampak kan perbezaan antara orang bergaya dengan orang tak bergaya. ada siapa siapa tak kenal "lelaki contoh" kat atas tu?. haha. aaron aziz sayang lah. eh. apasal ada sayang?. haha. gatal.

kau tengok. aaron aziz kalau tak bergaya pun tak hensem. hehe. jadi bergaya itu akan menampakkan kita lebih hensem/lawa sikit dari biasa. marilah bergaya beramai ramai !!!. oh bunyinya tidak lain dan tidak bukan seperti kempen meraih pengundi. :)


tayang lubang hidung pun bergaya apa. :)

tapi. kena ingat. bergaya bergaya juga. hati pun kena bergaya juga. kalau hati tak cantik. asyik dengki sana dengki sini. buat jahat sana buat jahat sini. tak guna ye sayang sayang semua. harap harapnya. cantik dari segi gaya, cantik juga dari segi hati. :)

p/s: credit to ohmalaysia and google for aaron aziz picture.

xoxo

30 comments:

Anna Boleyn said...

hehe betol2.. klu kena gaya nya, org tk hesem ley jd hnsem. tp tu semua tak penting aih..yg pntg hti budi tu :)

me suya said...

suya setuju sgt ng nard
betul kan.. bergaya tu penting..
memadai apa yg selesa..over sgt kan xelok gak kan.. sweet nard :)

NARDtheNERD said...

anne boleyn~

betul tu dear. yg penting hati..hehe

me suya~

betul betul..sedeharna tapi menarik..=))

miss F.Y.Q.A said...

betul3.

i sokong tue.

Hehehe~

=))

NARDtheNERD said...

miss F.Y.Q.A~

yeayyy!! ada orang sokong. hehe~

kema said...

saya setuju 110%..hehehe~
btambah setuju ngn paragraph yg last tuh...

NARDtheNERD said...

kema~

:) kan kan kan. :)

Shiela Latif said...

sis suker aaron aziz...dia berlakon memang best!! :)

NARDtheNERD said...

shiela latif~...

tergoda kan tgk dia berlakon..=))

gdoupt_monster71 said...

cantik dalaman lebih mulia dari hanye cantik luaran...

NARDtheNERD said...

gdoupt_master71~

kalau ada dua dua lagi bagus abg jeman..=))

Trah Wann said...

haha SO SO SO TRUE ! agak2 kalau artis2 lelaki kat malaysia ni semua tak bergaya , alamat takdek orang nak tengok filem2 diorang , kan ? hoho .

NARDtheNERD said...

trah wann~..

ahahaaa..kan kan..baik tengok abg posmen je. :))

zOuL_iMMe said...

sebab nie la ako malas nak bergaya... asal bergaya je mesti ada org datang mintak sain...aish...

NARDtheNERD said...

zoul_imme~..

ahaha..orang jerit panggil kau AARONNNN!!. xde ke?. :))

NICK IRFAN said...

hmm...nnt kena bergaya la sbb sy slalu penampilan ala kadar jer.. hehe

Yua Zawa said...

kebaikan diri seseorg automatically menzahirkn kehenseman diri mereka. hehe

My TeRrIToRy... said...

ya betul!!hati mesti mau hensem jugak :)

NARDtheNERD said...

adik nick~..

hahaha...nanti lagi ramai awek mengoratss..ahahaha..

yuazawa~...

eh. tak lah!. gurau je sygssss. betul betul betul. :))

my teritory~..

a'ah...lebih hensem hati tu dari aaron aziz tauuuu..=))

wadud@duad said...

ntah wadud pon x tau.. sebab wadud laki, so nak komen pasal neh jadik serba salah..:D

NARDtheNERD said...

wadud@duad~...

ini memang untuk lelaki la duad. hehehe. pggl duad ek. comel sikit. hehehe.

Anis izyan Abd Rahman said...

nak jawab kan pict mamat ensem tuh~
hooh
you ensem! mmg ensem
HUH
huhuh

NARDtheNERD said...

anis izyan abd rahman~..

oh. mamat tu cakap tenkiu. :))

NICK IRFAN said...

ape2pun penting jgk penampilan ni yer... dia boleh mengubah wajah kita sekali... hmm...

NARDtheNERD said...

adik nick~..

penting jugak la...apa apa pun orang tgk appearance dulu kan..=))

Kuman Chaos said...

lubang hidung hensem takpe tayang pun takde yang marah.. :)
kuman "seluk dalam dalam" Entry

NARDtheNERD said...

kuman chaos~..

camana nak tau lubang hidung hensem ke tak?..hehe~

S..U..D..@..I..S said...

biar papa asal bergaya...eh jangan sesekali diamalkan betul x nard
bergaya berpada pada jgn sampai menjolok mata...haha ni baru betul

ain nadzirah said...

yg pntg at budi kan.. gaya tak bergaya belakang kire.

but penting jgk.sbgai keyakinan diri gitu...

NARDtheNERD said...

S.U.D.A.I.S~...

xmenjolok mata tapi hati tak elok buat apa. ni baru betul.

ain nadzirah~...

seimbang la kot dua dua dear..=))