Wednesday, June 24, 2015

Iftar dengan officemates :)

Salam and hye.


Sedar tak sedar dah seminggu kita puasa kann. dah seminggu puasa pun kite tak kurus kurus. HEHE. tiap tiap tahun memang la iols berangan nak diet bila bulan puasa. tapi bila jumpaaa tepung pelitaaa, nasi arabb, ayamgolekkk, nasi ambenggg. HAHA. musnah diet i. :p




berbuka dengan officemate :)



Minggu lepas kite ada potluck berbuka dengan officemates. Terima kasih la kat officemates semua yang tanpa jemu mendemokkan iols. nanti kite buat lagi eh potluck berbuka. HAHA. best sebab semua makanan bolehh rasaaaaaaaaaa. :)


Sebenarnye boleh aje kalau nak beli makanan berbuka. Tapi pastikan apa yang kau beli kau habiskan. Jangan membazir. kalau rasa tak mampu habiskan.. jangan beli. HAHA. Puasakan mengajar kite menahan nafsu. yedakkkkkkkkk? HAHA.



Overdone eyeliner huuu T_T



Kite pakai eyeliner kohl from sephora. memang laaaaa highly pigmented. tapi kauuuuu bila dia dah tumpol atau orang penang panggil 'kulop'. HAHA. habis smudge and overdone eyeliner kite. takpalahh esok esok je la kite sharp balik eyeliner tu. kalau rajennnnn. AHAHHA.


till then,
assalamualaikum :)




24 comments:

Dunia Zumal said...

Bestnye berbuka ramai2 dengan kawan2 ofis yer...

NARDtheNERD said...

dunia zumal

best sangat.. boleh makan banyak. hahaha

thomas said...

nice food

nida-razak said...

nard...sama la kita...dah seminggu puasa ni tak nampak kurus ponnn..rasanya makin naikk..huuu

mrpolie said...

Selamat berpuasa... Eh dah nampak kurus sikit lah... :d

.::: Princess MOMOY :::. said...

eh smudge pun cantik la sis =)
makan ramai2 sedapnya lah.
selamat berpuasa sis.

athiqi ariff said...

iftor jami'e nampak...bila nk ajak kita bukak sama2..

NARDtheNERD said...

thomas

numm nyumm :)

nida

ahahaha kite pun makin naik ni hehe

mr polie

eh ye ke kurussss hehehehe

pricess momoy

tenkiu dear hehehe, bestkan berbuka ramai2 :)

athiqi ariff

eh jomm la. belanje kite ehehehe.

Cik Yaya said...

salam..
eh samela dgn yaya pon..beriye je nk kurng mkn,dietla,nk kurngkan makan tp....huhhh hmpeh jek =p acane nk buat eaaa ^o^

NARDtheNERD said...

cik yaya

hihihi xpe belasah je makan hihihi

Obat Sakit said...

delicious....
mau donk...bagi

Arpiiz said...

Amboi, sedapnya makanan tu...
hehehe

NARDtheNERD said...

obat sakit

mau ye... datang la sini :)

arpiiz

hehehehe memang sedappp :)

shameel Iskandar said...

seronak sebenarnya berbuka ramai2 dgn kawan2. Belum terlewat rasanya utk saya ucapkan selamat berpuasa.

NARDtheNERD said...

shameel iskandar

selamat berpuasa.. kan best kan berbuka ramai ramai.

Semut Senyum said...

Waaaa...meriah betul berbuka dia... bestnye.. hehehe....

Najmi Nawawi said...

moga ramadhan kali ini penuh makna. membawa titik perubahan dalam hidup kita.

NARDtheNERD said...

semut senyum

best kan.. jom la join hehe

najmi nawawi

hehehe amin... tq najmi :)

Ida Hariyanti said...

best ada officemate yg sporting..

NARDtheNERD said...

ida

alahamdulillah diorang semua ok.. hehe

MKhairul Aminuddin said...

best nye iftar dgn officemates..hahaha x lame lagi MKHAI pun ade officemate jgk..hahaha

Aisya A. said...

bulan puasa. banyak sungguh godaan makanan2 sedap. haha

Najmi Nawawi said...

nasi ambeng yang saya pernah makan dekat banting. sedap. huhu

Azhafizah Md Nor said...

meriah menu berbuka dia..seronok bila berbuka ramai² ni