Sunday, November 15, 2009

~Segala Yang Indah Ada di BUTIK eDast~



oh silap..bukan budak ni yang nak masuk contest...hehe..

yang ni baru betul....ngeeeee~....





~peace!!~

hehe~...jgn marah naaa....saja ja nak promote kecomelan anak sedara...tapi aunty die comell sket kot dari die...*ececeyh*...

Haaa~....mcm semua org tau dah....memamng hobby *hobby ye bukan hubby* naddy adalah shopping...especially shopping online...yelaaaa....dok tengganu ni susah sket nak shoping...jadi shopping dengan hujung jari dalam dunia tanpa sempadan ni memang besh!...

Shawl kat ats tu chanteq takk??
sape kate chantekk masuk minang aku please....*terlebeyy sudahh*...ehehe

Chantekk kann..(^,^)//...shawl ni naddy beli kat edast (tekan sini!! tekan sini!!)...mmg dah lame naddy nak shawl gojesss ni...akhirnya jumpe gak kat edast dgn harge yang amatlah berpatutan~...=))

kat edast butik ni...ade jual mcm2...bukan shawl aje...ade baju,keronsang,beg,tudung....mcm2 la...versatile gitu...=))

kalau nak beli teruss kat butik pun bolehh...butik edast ade ket Taman Seri Serdang, Serdang...hehe..naddy belum ade kesempatan lagi nak pegi...takpe nnt bali kL naddy comfemm pegi punya...

haaa~...ape tunggu lagi..jom tengok ape ade kat butik edast...bolehh beli shawl gojess cam naddy punya...jangan lupe tau...sekodeng alamat ni...

http://edast-onlineboutique.blogspot.com/

Okayy..do vote 4 naddy....ehehehehe~..*malunya*..=))

xoxo~

2 comments:

NICK IRFAN said...

wah! comel giler anak sedara akak ni rsa nk gigit jer!! hahaha wah! pergi shopping sakan nmpk? hehe

NARDtheNERD said...

comell kan~..akak pun selalu je gigit die..hehe..