Thursday, April 3, 2014

Kadang kadang kena baca buku juga.

Salam and hye


Sorry semua. kita dah 2 minggu tak hupdate belog. kite busy keje. hehe. busy ke? ntah lah uols balik je tidoq. balik je tidoq. bila nya nak main belog. kisahnya keja opis hour memang letih. tak best, baik keje shift hehe.


Bila asyik update pasal fashion and girl stuff. boring jugak kan. so that hari lepas balik dari gym. iols nampak ada popular bookstore tu sale. jadikk i grab beberapa buku untuk isi masa terluang. kekonon membaca kan amalan mulia. haa gituww.



maap, tangan iols nak interprem jugaks.



Novel ni standard novel masakini. Kawen terpaksa gaduh gaduh gaduh pastuuu sayangggg. dah boleh baca dah jalan cerita. Baca aja la.. boleh berangan sambil baca. yela. lelaki sempurna ada dalam novel je kansss. kat alam nyata pupus sedahh. :P



maap, tangan iols interprem lagiks.



Untuk neutralkan kembali lepas dah baca novel tadikk. berangan aje pun no good jugak kan uols. meh kita belajar or dalam kata lain kaji macam mana Mc Donalds boleh maju sampai sekarang ini. Buku ni i tak habis baca lagi. :P



Bye uols. nak sambung verangan.



Till then
Assalamualaikum




22 comments:

Cheqna said...

hye...n bye too! :-)

NARDtheNERD said...

cheqna

hi hi bye bye :)

Mizz Aiza (Dunia Kecil) said...

membaca amalan mulia.. dah lama tak membaca novel.. selamat berhujung minggu.. :D

NARDtheNERD said...

mizz Aiza

selamat hujung minggu juge :)

Cikgu Norazimah said...

CN kalau baca novel pun suka berangan gak ! hehe

NARDtheNERD said...

cikgu norazimah

hehe best kan berangan :)

Cik Yaya said...

salam...

wah minat baca buku novel plak... ^,^

Aisya A. said...

berangan ape tu? nak join berangan jugak. hahahahaha!

thomas said...

membaca,amalan yg baik.

NARDtheNERD said...

cik yaya

hehe mmg suka punn

aisya

meh la join kite

thomas

kan thomas kan :)

Nurul Farahizzati Zakaria said...

alorh.. jalan citer yang sama.. xde kelainan ke novel skrg ni.. huhuhu..

NARDtheNERD said...

nurul farahizzati

kannn malas dah nak beli novel

Nurulee said...

ee tak minat baca novel. haha tapi buku macam macD tu minat lah jugak =D

NARDtheNERD said...

nurulee

hehe semua kite baca je :))

Aimy Razali said...

hyeeee aimy follow sini...

http://aimyrazali.blogspot.com

NARDtheNERD said...

aimy razali

tq follow kite :)

Nurhazlin Hussein said...

Wahhh mcm best je novel2 tuuu !!

NARDtheNERD said...

nurhazlin

biasa2 je dear :)

Shalimar said...

Sha kalu ngadap novel..mang xjd keje ape....huuuu....berkurung lm bilik je...sebb tu pas kawen xbeli dh..sebb xreti bg masa

NARDtheNERD said...

shalimar

kan kan.. asyik ngadap je kan..

Obat Sakit said...

biar makin pandai membaca buku

Cikgu Norazimah said...

mmg perlu baca buku ! hehe