Saturday, December 12, 2009

~cinta terakhir~

takade ape pun nak cerita. cuma aku ade hutang ngan umt. shit. result tak boleh tengok la maknanye. padan muka aku.

tadi maen fesbuk. tiba-tiba tgk status hafiz hamidun. mamat tu kata aiman ada lagu baru. okay aiman siapa pula?. aiman adalah penyanyi dari akedemi nasyid. okay.

aku pun cari kat youtube lagu baru aiman tu. cinta terakhir. okay sedap. lagu ni mcm perli aku. aku mmg selalu perasan mcm ni. hehe.


tibe2 letak pic aku.bahaha.


cinta terakhir atau pun last love atau cinta yg last sekali..watever. bagi aku cinta terakhir adalah cinta pertama. kerana yang terakhir itu pasti yang terindah,terhebat,terbaik. cinta pertama tak semestinya terhebat,terindah dan terbaik.ntah. terpulang pada individu.

bila bersama cinta terakhir mungkin semua akan jadi sempurna. kelemahan dia adalah kekuatan saya. kekurangan dia adalah kelebihan saya. viceversa. u complete me. dimata saya dia yang teristimewa. itu cinta terakhir mengikut jiwa aku.

tapi takdir tak siapa tahu. semua di luar kawalan kita.

Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatan.

ouh. ini sedih. semua impian hilang mcm itu aje?. aku juga harap cinta ini adalah yang terakhir. penat membina impian. takkan nak lupakan macam itu saja?. it is not easy. tapi siapa dapat melawan takdir?.

kalau putus di tengah jalan. sgt jelas itu bukan cinta terakhir. mungkin akhirnya cinta terakhir adalah kematian. till death do us apart. mcm romeo dan juliet. mcm leftenan adnan &..lupa pulak name bini die.bahaha.

yg pasti tiada siapa tau cinta kita kini cinta terakhir atau bukan. tiada jaminan.

my cinta terakhir..sy mungkin tak kenal awk. atau mungkin sy kenal awk. sy cuma tak tahu. saya akan selalu mendoakan kejayaan dan kesihatan awak. sy pecaya. takdir akan temukan kita.

xoxo

0 comments: